söndag 13 juli 2008

Från stan till skogs sök





Hmmm, bra bilder, det är inte lätt att ta... Mini är tacksam , hon är efter mig eller i närheten som en ande ;)) Siri däremot far som en raket eller sitter i stor sett på objektivet , hahahaa.. suck..
Idag tog vi alltså en kortis i skogen. Siri fick göra ett par sök och ja hon fattade genast galloppen !
Mini är lite speciell däremot, när husse försvinner tittar hon glatt på mig och undrar vad som är i görningen när han tjuter och tjoar i skogen, men inte letar hon inte.. (ganska mycket hjälp jaaa..)
När jag försvinner på stigen och viker av under en grann, kommer hon i vild fart , och forstätter hur långt som helst.. Så man får titta fram och ropa igen, hehehe.. Använda näsan, inte då.. =Panik "hon kanske lämnar mig här mitt i skogen".
Igår spankulerad vi lite på stan, mycket spännande där och se för en nyfiken strut. Siri var förundrad över cyklar som susade förbi och det andra stadsbruset.

Inga kommentarer: